Sabtu, 23 Jun 2012

I'm Back @_@

Assalammualaikum w.b.t
hye semua warga malaysia , fuhhh lama giler kOwt aku xupdate blog ni  , hehe ,,, NOW I'M BACK untuk menyemakkan diri at blog aku sndiri ni , rindu kOwt nak update bLog , tpi almaklumlah busy seSangat kan , smpai nak tgOk benda yg remeh temeh ni pOwn xsempat , papepOwn sekarang aku dah KEMBALIIIII .. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! time lah aku ngan seadaanya wahai warga bLog sekelian , heheheeh ... hurmmmm ,,, aku xde nak cter ap2 lah lagi utk hari ini , xde topik nak cter , peeeghh ,,, tpi kan lam kepala otak aku ni , mcm2 aku nak cter at korg sepanjang idop aku ni ,, dri bulan 1 hga skrg ,, ngengengenge .... lama kot xcter at korang , ptot lah aku rsa sunyi , upanya2 bwu sedar aku xde cter tntng idop ak kat sesapa pOwn termasuk org yg rpat ngan aku  ,hehehe ... apa aku mengarut ni , cam ada yg xbtoi aje , hurmm papepown aku mean taip je ikowt sedap tgn aku ni , pdhal ak haram satu apa aku xpham ap ak tlis ni , lau kOrg bca jgn gelak plk at aku , almaklum lah org lama nak bljar blik tlis blog , hahaha ... dah lah xlarat nak merapu sorg2 ni  ,ad kwan ok gak utk merapu , ni xmerapu sorg2  ,dah mcam org senget aje , hahak . k chaw dlu , byeee .... <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan