Isnin, 26 November 2012

1001 kenangan ~~~

salam semua .. sihat ?
SELAMAT TENGAH HARI . haha !!!
bosan lahh xtau nak buat ap . hurmmm dalam bosan2 ni nak cter cket sal kwan2 ni , haha !!! dia org ni mcm2 ragam lahh , kwan aku rmai , lau nak sebut at sni memg xkan abis lahh kan ,, nant xpsal2 lenguh tng ak ni , haha !! juz nak cter kwan yg rpat nan aku je lahh kan , hurmmm , kwan yg palingPALINGpaling lahhhhhh rpat nant ak nadia ngan humaira . 2 org ni je yg paling rpat nan aku , xde spe2 dh , ngn 2 org ni jgak lahh kwan yg selalu bantu ak di saat ssah nan senang ... dan ktaorg ber3 ni dh jdi tiga serangkai dah , hehe , ke mne je ktaorg ber3 je lahh .. xmne boley pisah2 . hahahah .... nak cakap terima kasih lahhh kat cik nadia ni coz dia selalu tolg ak , terutama lam hal makan , hahaha !!! nak tau npe , lau xde dia alamatnya mati keboloran lahh ak ni xdpt mkan , dia je kwan yg selalu msakkan untuk ak ngan aku ni kdg2 malas nak masak..aku rela x makan sebab malas nak msak . senget kan ak , ngeeeee  .. nsib lahh ad si nadia ni ,, leyy lerrr ringan kan beban ak cket ,,, :P   kwan aku yg si maira ni plk , org nya mata sepet , memg sepet pung bila gelak je ilang terus mata ni , uit aku rindu kat kau lahh , kau dh jaoh kan skrg nan ktaorg ,,, hOpe sem depan kita bersatu balik tau.. kau , ak ngan nadia, !!! hehe ... tpi wlaupon ktaorg jaoh ktaorg still berhubung lgi kan kan kan.. ??? lau dlam 1 mgu uh xberhubung memg xsah lahh kan , lau dia de mslah dia cri aku mcm uh jgak ngan aku , lau ak ad mslah pape ke aku mesti cri dia .. hehehe . wey ,, rhsia aku smpan elok2 tau , hahaha !!! jgn smpai tercicir . !!!!! lau x aku bunuh kau . wekkkzzz . !!!  rahsia aku kat dia ?? ad ke ?? hahaha .. entahh lerrrr ....... :D .nak kongsi cket sebyk gmbo ktaorg bersame , sya dann kawan2 , haha . !!!! 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

dahhh abisss , malas nakkk msok byk2 , ad yg gmbo tak pape je ,, ni dah abis tapis lahh ni , hahahaha !!! gambo2 yg laen bio igt dlam ingatan shaja , hehe , bio kami sje yg tauu ,,, k lahhh ni je aku nak cter , mgisi msa kelapangan ak di rumahh ni , ngehngehngehhh , k chaw dlu , byeee .. salam . :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan